Detta visste ni inte!

Att jag faktiskt älskade A Teens utav bara den förrut, och Halfway around the world är fortfarande min favoritlåt och har en speciellt betydelse med. Mitt ex och jag tog det ju slut mellan när jag pluggade i Spanien då han började tveka på mina känslor och lyssnade på rykten! Men vet ni, jag är glad att han gjorde det! Jag älskade honom mer än något annat och han kunde inte lita på det. Sådana killar är inget att ha, det är som falska vänner! Man klarar sig lika bra utan dom, så tack vare att han tvekade på mig har jag haft den bästa sommaren i mitt liv! Sjukt roliga kvällar, mysiga nätter och underbara människor!

Det enda jag ångrar är att jag lät honom ta ett år av mitt liv! Men jag har lärt mig min läxa och det kommer inte hända igen! Ingen som honom kommer få mig igen, jag vill ha en kille som litar på en oavsett om jag är i ett helt annat land!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0