Kommer nog bli en dålig dag..

Dåligt väder, vaknat på fel sida osv, känns som att jag ska gräva ner mitt huvud bland kuddarna igen och sova bort hela dagen. Är en såndär jobbig dag som man helst bara vill ska försvinna eller gå superfort så man slipper. En sån dag då tankarna bara snurrar runt vad som kunde varit annorlunda och allt sånt man inte kan rå för. Där tankarna kretsar runt allt du förlorat och vad som ledde till att det hände.

Jag vet att jag inte gjort något fel, utan att det va du som gjorde att allt kaosade isär! Men ändå tänker jag som jag gör, det kanske är sjukt och verkligen helt galet. Men kan inte hjälpa det. Vill inte träffa någon ny heller, du förstörde mig totalt. Tänk om alla är som du? Usch säger jag bara!

Jag ska nog ut ikväll, det är bara då jag kan glömma allt annat, bara vara i nuet och ha det underbart med mina vänner, utan att tankarna på hur du kunde göra såhär mot mig kommer fram.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0