Matematik A!

Så fort jag ser ordet Matematik får jag ångest, jag orkar inte och jag längtar tills jag slipper det! Jag önskar att jag hade skött mig när jag gick kursen så hade jag sluppit den nu. Men icke, jag ska dras med Matematiken igen! Usch, ta bort den!
Sen när man logga in för att kolla sin mail och får se detta blir det inte bättre!



Jag vill inte!!! Jag hatar matematik och önskar jag hade sluppit! Argh, tur att det bara är ett kursprov som ska göras så jag slipper vara på lektioner och göra allt från början! Har ju trots allt läst det mesta men missat proven bara!

Kommentarer
Postat av: Malin

Provkommentar bara =)

2009-08-21 @ 12:44:15
URL: http://vemduvill.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0