Orka med dessa bloggkrig!

Jag läser väldigt många bloggar, jag läser även väldigt många bloggar bara för att få skratta en del, för att dom är skämt rent utsagt! Men seriöst, ibland undrar man ju?

Visst jag har en blogg, men jag är lika lycklig med mina 10-20 som dom som har flera tusen, jag förstår att det kan vara skönt att få in några tusen per månad genom bloggen, men man tycker ju att dom borde ha lite stolthet och självkänsla..
Sen känner jag dom inte på riktigt heller för den delen, och den enda av dom alla jag någonsin pratat med överhuvudtaget är Paulina (paow) och det va på MSN, men hon va riktigt trevlig så, man undrar ju!

Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, kanske det :P

2009-08-25 @ 16:43:37
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Erica

Hej var med och anmäl dig till veckans blogg!



www.musice.blogg.se

2009-08-25 @ 18:24:40
URL: http://musice.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0