Raderar dig..



Sitter och kollar igenom lite bilder från början av sommaren och den året som gått, och raderar alla bilder på oss. Denna kille, aouch säger jag. När han kom till mig första gången vi stämt träff föll jag så jääävla hårt, va som att hopppa från DN huset typ. Fast istället för brutna ben, skrapsår och vanliga skiten man får när man ramlar fick jag mitt hjärta krossat. Inte nog med det, jag fick det krossat av en kille jag verkligen litade på, som jag älskade med hela mitt hjärta.

Han sa detsamma till mig, men det va bara en lögn, en fasad.. Jag va liksom det som va superbra, just då! Men det jag inte förstår är sättet vi tog slut på. Efter ett år tillsammans förtjänar man faktiskt ett riktigt avslut, inte att han ber sin nya 15åriga flickvän säga det. Det va det som sved, att veta att du varit med henne medans du va med mig.

Sen får vi kontakt igen, vi börjar träffas.. Sen från ingenstan är du tillsammans med henne igen.
Och samma visa bara häromdagen. Vet du vad? Jag älskade dig av hela mitt hjärta, jag ville vara med dig föralltid. Jag trodde du va den där "the one" som alla snackar om. Men det va du inte, du va rejält slöseri med tid. Och jag ångrar att jag kallade dig pojkvän, jag ångrar att jag tyckte att du va bäst i världen och jag ångrar till tusenmiljarderstjärnstopp att jag faktiskt älskade dig på riktigt. För tillskillnad från dig, va mina känslor äkta. Det va aldrig något skämt för mig, aldrig något jag gjorde för att jag ville driva med någon. Allt jag sagt har jag menat, till tusen!

Jag skäms över att jag va tillsammans med dig, du är ingeting.. Du är inte ens man nog att stå för dina misstag och jag tycker synd om dig. Du förlorar sakta men säkert allt och alla bara för att du ska manipulera folk och leka med folks känslor... Det är därför du hatar den där låten, för allt du älskar eller bryr dig om, försvinner sakta men säkert, and you know it!

Anyhow! Sorry för ett tråkigt inlägg men ibland behöver vissa personer en ögonöppnare!
Jag ska fortsätta radera alla bilder jag har kvar nu, hörs om ett tag!

You don't know what you got till you're missing it alot...

Edit: Du sa till mig att du ville ha MIG föralltid, sen henne föralltid.
Föralltid är livet ut, inte tills du behöver bekräftelse!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0