Sådär ja!

Hejsan, nu har jag kollat klart och fixat lite här hemma! Idag har jag varken skola eller annat för mig och det är lite tråkigt faktiskt, men så är det väl. Jag ska nog försöka söka lite jobb så man kommer igång med något att göra på dagarna. När alla man känner går i skolan eller jobbar är det jäävligt tåkigt att bara sitta hemma och pilla sig i naveln! Vilket jag gjort i tre månader nu redan. Whatever!

Va ju i skolan igår och gjorde upp en planering om mitt "fjärde år", min studievägledare blev nöjd och om jag håller planen vi gjorde kommer jag va klar innan jag knappt har börjat. Det enda jag måste göra om från början helt är ju samhällskunskap! Resten kan jag göra hemma och åka till skolan och tenta av en gång i veckan! Riktigt nice...

Vad ska man hitta på idag då? Finns det något att göra ens?

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0