Sjunga i duschen!

Hahha, kom nyss ut ur duschen och kom på mig själv med en ganska kul sak. När jag va i Falkenberg förra helgen kunde jag inte sluta skratta åt Hiam som stog i duschen och sjöng, och när hon kom ut trodde jag att jag skulle dö av garv. Jag tyckte det va så himla kul. Men nu när jag precis kom ut ur duschen själv kom jag på att jag precis stog och sjöng i typ femton minuter på samma låt?! Vad är grejen, smittar det eller har jag alltid gjort det utan att tänka på det!?

Anyway, jag försöker övertala deppiga Evve att komma hit så jag kan försöka muntra upp gullungen lite, men vill hon inte så vill hon inte! Jag får väl sitta här med Sofie och lana.. Vi sitter faktiskt vid köksbordet med våra laptops och våra mobila bredband. Shit vilka nerds vi är!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0