Vaknat till..

Nu har jag äntligen vaknat, har fått i mig lite choklad, cola och chips så nu fungerar jag normalt igen! Riktigt skönt, annars då? Jo igår va minst sagt intressant kan man säga.. Kanske eventuellt lägger upp lite bilder men jag vettefan om de tär något för bloggen, haha! Inte helt okej kan jag säga er, ramlade innanför dörren strax efter halv sex imorse och somnade lika snabbt som jag kunde ta av mig skorna, eller! Jag bloggade ju först såklart...

Just nu sitter jag och försöker planera en liten tripp till Göteborg nästa helg, men vi får se hur det går med det! Skulle vara sjukt kul att dra dit igen, och åka till Falkenberg igen och träffa Hiamo! Lille skitungen, saknar faktiskt henne litegrann. Hon är alltid så söt, och liten!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0