Dumma minneskort

Hittade mitt gamla minneskort häromdagen.. Elin låg och kollade igenom mina bilder och började aaaawww'a sig! Visade sig att hon hittade alla bilder på Jocke, alla pussochkram bilder vi tog.. Helt sjukt att dom finns kvar, kunde svära på att dom va borta allihopa.. Men men, elin har ju hittat sin favoritbild på mig och Jocke, haha jävla tjat om den!

Whatever iallafall, hade tråkigt och inget bättre att skriva om så det fick bli lite onödigt info..

Men nästa helg, när jag fyller år, då är det flest pussbilder som vinner, jag och Bene taggar till med kameran och alkoholen, kom förbi om du är snygg, hahaha!

Kommentarer
Postat av: Benedicte

hahahhaha :D lätt att vi ska :D Du hittar oss i stan, om du ser två uber fulla tjejer, så e de nog oss!

2009-09-23 @ 18:38:35

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0