Ett väldigt bra exempel på avundsjuka..

Det finns få bloggar jag följer dagligen faktiskt, jag följer enbart några storbloggar och sen mina vänners bloggar.
Men en jag börjat läsa nu den senaste tiden är faktiskt Jockiboi, och varje dag är det någon som får för sig att det är okej att jävlas med honom, sen när är det okej att trakassera någon i hans hem? Det är olagligt ni vet, eller ni som gör det kanske inte är smarta nog att veta vad en LAG är.

"Lagar är till för att brytas" okej, men låt oss säga att en av er har en lillasyster, eller låt oss ta eran morsa, hon blir brutalt våldtagen och massa sånt skit. Men det är helt okej, för dom va säkert fula och fjortisar?! Bara för att ni anser att han är ful och en 25 årig fjortis så vad ger er rätt att göra massa skit? Seriöst, väx upp.. Det kommer bara straffa er själva i längden.

Jag känner inte denna Jocke-person, jag har enbart pratat med honom på MSN några enstaka gånger, och guess what?! Han är trevlig. Skitsamma om han tycker att fjortisstilen är snygg, kan säga till er "stor"bloggare..

Amandavardet, du ser efterbliven ut, vad gnäller du för?
Amir, mja, du byter polare som en annan byter strumpor, och alla är under 17.. Gosh.. One day your in, the next day you are out!
Steffi, well.. Olga säger väl allt?

Finns säkert massa fler, men ta en titt på er själva innan ni gnäller på andra...

Kommentarer
Postat av: Anonym

*:)

2009-09-23 @ 13:14:18
URL: http://amandarockh.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0