Im alive!

Sådär, nu har jag vaknat.. Somnade ju typ fem och har knappt sovit dom senaste dagarna pga att jag har varit sjuk! Men nu är det lite bättre faktiskt, lyckades sova några timmar.. Känner mig inte så utvilad men det funkar väl antar jag. Nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra. Imorgon är det skola så ska nog bara sitta hemma så jag blir helt frisk.
Orkar inte bli sjuk igen, känns lite meningslöst kanske, men vi får se.
Det är hyfsat väder så en fika skulle ju inte sitta helt fel, men får se! Ska även träffa Elin imorgon så, måste ha energiii!

Kommentarer
Postat av: inte ditt namn

BUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

2009-09-14 @ 14:26:50
URL: http://murderkitty.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0