I'm just trying to be happy

So what if it hurts me?
So what if I break down?
So what if this world just throws me off the edge
My feet run out of ground
I gotta find my place
I wanna hear myself
Don't care about all the pain in front of me
Cause I'm just trying to be happy..

Bästa låten, jag älskar den, den får mig att känna mig sååå jävla stark! Inget kommer äga upp mig, för jag är så jäävla grym och klarar allt.

Och med det ska jag gå ut och ta en promenad och njuta av att allt är som det är.. Visst att det svider ibland, men oftast är jag lycklig.

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hej hopp ! Haft en bra torsdag kväll ? ^^

2009-09-10 @ 22:28:49
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: › Elin [ T Ä V L I N G!]

» Nu har jag startat upp en tävling i bloggen!

Gå in och kika och delta!



Puss ♥ kram!

2009-09-11 @ 01:00:23
URL: http://dizzylicious.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0