Kvällspromenad och mysiga sms!

Världens bästa Sofie och jag gick ut med bebisen Tyson och vandrade runt, tittade på stjärnorna och tänkte lite.. Snackade om allt mellan himmel och jord och bara hade det asbra! Jag älskar att prata med folk, det har nog blivit min nya favoritgrej. Förut när jag hade pojkvän va jag ganska stängd och vågade inte riktigt prata med vemsom! Men sen det tog slut är jag som en ny person och det är nice faktiskt.

Jag saknar någon som håller om mig om nätterna dock, men förhoppningsvis slipper man det snart!
Fått massa fina sms idag, love it!

Nu loggade mitt ex in på msn, P. Vi pratar ibland, men ganska spänt mellan oss, men jag måste erkänna! Har saknat att ha någon att driva med, vi är av samma skrot och korn!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0