Mimmie gör något nytt - Dissar!

Okej, min första diss... Någonsin går till en blogg jag inte ens tänker nämna namnet på då jag tycker dom är så otroligt sorliga. Dom ligger väl på plats 50 eller något och tycker dom är såå jävla hardcore att det inte är sant! Dom har lyckats få några besökare genom att snacka skit om större bloggare och spammat andras inlägg! Hmm, sen tycker dom att folk i bloggvärlden är pinsamma? Oh my god, kolla på er själva!?

När man påpekar det får man ett bitchigt svar, ni kommer inte hålla länge. Ni kan inte ens ta lite kritik utan att flippa över. Och ni vågar inte ens godkänna dom mindre bra kommentarerna. Finns ett ord som passa er, patetisk är det ordet!

Och visst, ta tag i min blogg? Jag hade gjort det om jag ville, men den är som sagt till för mina vänner och folk jag känner! Så ja, jag har hellre mina 50 läsare om dagen och är omtyckt och ärlig, än att ha era 4000 och bete mig som att jag vore all that, när ni verkar vara riktiga töntar!

Och att dom använder sig av "b&v" när dom kommenterar får mig att tänka på B & W, ni vet den gamla matbutiken, och när man tänker efter är dom ganska lika.. Billiga, trashiga och bara såå gammalt att det är pinsamt.. Något nytt tack!?

Get a life hunny, I already got one!



Kommentarer
Postat av: Han den där konstiga

Vissa gör kan allt få för sig lite vad som helst för uppmärksamhetens skull. Du har nog väldigt rätt i att dom inte lär finnas kvar allt för länge om dom inte kommer på något att skriva om, Nu ska jag försöka så gott jag kan att läsa din blogg =)



Bra jobbat fortsätt så

2009-09-02 @ 00:26:07

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0