Nattinlägg

Ligger vaken, usch.. Sitter och funderar som vanligt, vilket får mig att inse att jag borde sova när alla andra somnar så jag slipper va vaken ensam och fundera på allt..

På Söndag fyller jag år, 19 år! En sak som är annorlunda detta år är att jag firar det ensam, men mina vänner såklart! Men ensam, förra  året hade jag jag ett retard, och året innan det hade jag Phille =)!

Sen min familj såklart, mamma och pappa! Ni är bäst, syskon har jag ju tyvärr inga men så är det ibland!

Har mina älskade vänner och jag tror fan att jag är kär!
I vem får ni inte veta, men jag tror det! Jag är lycklig!

Kan knappt vänta, på Lördag är det vi som firar mitt 19 år! Du och jag, detta kommer bli vårat år <3

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0