Och priset går till..

Låt oss låtsas att jag haft en tävling om dom största mupparna inom bloggvärlden, yes! Vinnarna kommer inte ens få en länk för ni är inte värda mina 20-30 unika läsare om dagen! Oj då, där dissade jag mina egna blogg, vad ska ni försöka kaxa tillbaka med denna gång? Min blogg suger, so what, jag behöver inte trashtalka Paow, Dessie osv för att få mina få läsare, och hey! Jag är lika lycklig för det, anyway!

Till saken, det finns två tjejer som bloggar på samma blogg, frågan är ju om man ska skratta åt dom eller med dom, tror det är mest åt dom.. Jag läser deras blogg en gång i veckan kanske, max, och jag fattar inte hur man kan vara så pantad som dom. Varje gång är det något skit om någon "bloggkändis" herregud flickor, suger erat egna liv så mycket att ni måste skriva om andra? Mitt liv suger så mycket at the moment så ja, jag måste skriva om er för ni får mig att skratta ihjäl mig... Hursom så hittade jag detta inlägg på deras blogg idag:
"

"
Och jag tänkte direkt på när jag kommenterade lite mindre positiva och sanna påståenden i deras blogg vågade dom inte godkänna kommentaren och svarade massa bitchiga och dryga saker tillbaka, och så gnäller ni?
Snälla, ni godkänner bara gulliga kommentarer och är för fega att godkänna saker som inte gynnar er.
Jag står fast vid att nu är patetiska och jag är nog inte ensam om det.

Sluta spela så bra och oskyldiga, för ni är lika bitchiga och otrevliga som dom ni gnäller på...
Håller förövrig med Paow, stäng ner eran blogg, snälla!

Kommentarer
Postat av: Clara

JAG ÄLSKAR DIG OCH DITT INLÄGG<3 TACK FÖR DIN KOMMENTAR!!!! Jag ska visa dem den. Tusen tack.

2009-09-12 @ 23:19:26
URL: http://claraslife.devote.se
Postat av: Clara

De godkänner inte mina kommentarer heller. Jag skrattar högt åt dem. Och ursäkta, "En av de bästa grejerna med blogg-världen är ju att man kan kommentera andras inlägg, och svara de personer som har kommenterat ens egna inlägg. Vi gillar att man har chansen att uttrycka sina egna åsikter och tankar även i andras bloggar."

Hur tänker de? De är körda. helt och hållet körda.

2009-09-12 @ 23:26:06
URL: http://claraslife.devote.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0