Snälla lilla rara "vän"...

Nu har du korsat min gräns, seriöst. Hur patetisk är du på en skala? Du kommer aldrig ha mig i ditt liv igen, jag tycker du är en patetisk nolla och att du irriterar mig gör mig fan mer förbannad. Det finns gränser, jävligt stora gränser. När du ringer mina vänner du vet att jag är med, när du ringer min MAMMA 04:30 har det fan gått för långt.

Vad har du för sorligt patetiskt liv, va? Duger inte din 15åring? Nej, men håll dig till henne ändå, mina kompisar ogillar dig, tillome min mamma ogillar dig nu och hon hoppades ändå på att det skulle vara du och jag.  JAG framförallt ogillar dig. Jag vill inte ha dig i närheten av mitt liv.

Sen ringer du och kallar min kompis blatte osv, varför ringer du då? Hon betyder mer för mig än du någonsin gjort. Hon är en riktig vän och har aldrig gjort mig något ont som du har. Du är en patetisk liten nolla som sagt. Håll dig till ditt värdelösa jobb och ditt kassa liv, herr "jag är 21år, bränner lönen på en helg och sen lever på morsan, och vågar inte stå för ett skit jag säger/gör"

Håll dig borta från mig och mitt liv. Ingen är intresserad av att ha dig i närheten, för dom flesta genomskådar dig, och ser hur sorlig du är. Så håll dig seriöst långt helvete bort, för du kommer aldrig kunna nästla dig in igen!


You had a good girl but didnt know how to treat her


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0