Solen skiner och jag sitter inne!

Yes så är det! Jag vaknade för ett tag sen.. Kollade mobilen fem missade samtal nio sms och 2 röstmeddelanden.. Shit, har folk inget liv eller? Jag menar, orka wasta bort tid på att försöka väcka mig... Alla jag känner borde veta att om jag kommer upp före klockan tolv är jag antingen hungrig eller törstig...

Hursom, jag somnade faktiskt vid tre igår! Woho, med kläder och hela baletten på. Vaknade fyra igen och drog ut mina linser som satt fastklistrade vid ögonen och tänkte på vad min optiker sa :"- Dessa linser är gjorda på silikon, därför är dom mycket bättre än alla andra linser.." Yeah right, behöver fan en tång för att ta ut dom på kvällarna...

Jag funderar på att äta, men finns typ ingen mat... Har makaroner formade som hjul dock!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0