Sova kanske det va?!

Funderar på att lägga mig och försöka sova, har ju inte somnat före fyra på ett par dagar nu och skulle vara bra om jag vaknade hyfsad tid imorgon. Ska söka massa jobb och komma runt lite, kan inte fortsätta ligga på latsidan! Jag vill ju skaffa jobb och flytta hemmifrån, måste bara ta tummen ur röven och orka också! Inte så att jag har något viktigare för mig om dagarna!

Men men, kul föresten att 72 pers va inne här igår. Haha min fråga är ju dock, varför? Skriver inget intressant och ni känner inte mig så ni lär ju fatta noll om vad jag snackar om osv! Men men, skoj!

Godnatt alla små fågelungar, sov gott så hörs vi antingen senare om jag inte lyckas somna, eller imorgon när jag lära vakna av att mamma kommer hem och städar som vanligt!

Kommentarer
Postat av: frida

haha hur fan orkar du upp när du lägger dig sådär sent?

2009-09-02 @ 12:52:28
URL: http://fridafilmberg.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0