Vad gör man egentligen när allt suger?

SItter här, ensam, som så många kvällar.. Och känner typ, varför deppig?
Varför ska jag känna mig nere över att jag sitter ensam på en Torsdagkväll? Jag borde va lycklig att jag har underbara vänner att vara med på dagarna, jag borde va stolt över att dom jobbar/går i skolan och inte har tid att sitta uppe till halv fyra som jag gör!

Förr hade jag ett ganska kontrollerat förhållande, men nu är jag fri! Jag kan smsa vad jag vill till vem jag vill utan att oroa mig att någon ska kolla igenom min mobil och blir förbannad. Jag kan prata med mina ex utan att känna att jag sviker någon.

Men framförallt, jag kommer ha en sån jäävla grym vecka när Benedicte kommer nästa vecka! Det kommer bli party, lycka och jävligt kul! För en gångs skull ska jag gå ut och njuta av det, och inte oroa mig för att en pojkvän ska bli sur!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0