Varför man hatar killar..

  • Dom ljuger
  • Dom sviker
  • Dom är otrogna
  • Dom påstår sig älska dig när dom bara snacka skit
  • Dom glömmer sina känslor på 1minut
  • Dom träffar fula nya fjortisar på 1minut
  • Dom står inte för vad dom gör


Sammanfattningen är att killar suger, jag förstår inte hur folk kan påstå att dom älskar någon, sen dagen efter bara glömt det och raggat upp en femtonåring.. Började tänka på detta efter mitt samtal med mamma om mitt ex igår.. Blev iaf glad att hon delade min åsikt med att han gjort bort sig och bytt ner sig, vilket iofs många sagt, även tre av hans kompisar.. Men det är bra, han bytte en framtid med någon som va seriös och bra.. Mot lite sex, om ens det! Pinsamt enligt mig faktiskt, otroligt vad vissa killar gör för att få en ful liten fjortis som ser ut att vara 13 bast!

Whatever, jag firar att vara singel genom att supa ner mig ikväll tror jag! Lisse kan säkert fixa någon kille åt mig ;)!

Hörs efter middagen så återkommer jag med planerna för idag!


Kommentarer
Postat av: Black-knight från PA

Hej vill bara säga det du skrev du har verkligen rätt håller med dig. Jag är själv kille, men det är inte alla killar som är så. De flesta killar är det du har skrivit men de andra killarna som är trogna och verkligen älskad finns där ut och vänta på det rätta, men de får aldrig det rätta för att andra killar förstör det för de. Det är inte bara killar finns också tjejer som gör desamma, men som man säger världen vi lever i är fuckt up. Det var verkligen roligt att kommentera din blogg, skulle vilja diskutera mer om du är intresserad. :)

2009-09-20 @ 02:32:43
Postat av: Rebecka

alla killar är inte så. man måste bara hitta den rätta.

2009-09-20 @ 18:27:39
URL: http://http://rebeckaalvarezmunoz.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0