Without you I keep crying..

Tänkte berätta en sak, enbart för min blogg... Jag är väldigt kräsen när det gäller killar, den senaste tiden iallafall, har jättesvårt att lita på folk och det är därför jag på något sätt stöter bort alla killar jag bryr mig om och så.. Anledningen till det är att mitt ex va otrogen osv, och det som får mig att skämmas som fan, är att jag själv varit otrogen, mot ett annat ex P. Va otrogen mot honom två gånger och jag brydde mig faktiskt inte särskillt mycket föräns jag fick veta hur det kändes själv. Det låter hemskt men nu, hade jag kunnat göra om mitt liv hade jag tagit bort att jag var otrogen, för nu vet jag precis hur det svider, hur ont det gör. Jag kan ärligt säga att oavsett vem det gäller, oavsett hur mycket jag hatar en person, skulle jag aldrig önska att det personen får uppleva otrohet. För det suger...

Vet ni vad det värsta är? Att man inte kommer över det, det sitter bara kvar i timmar, dagar, veckor och månader.. Allt du kan tänka på är "Shit, han va med henne i en månads tid innan vi tog slut"...



With you I am just hurting you

Kommentarer
Postat av: d'§

jag har oxå skitsvårt att lita på killar nu förtiden. Blev skitsårad av en kille som jag höll på med och som jag älskade.. och fortfarande älskar "/

2009-09-13 @ 22:18:52
URL: http://ballcrew.blogg.se/
Postat av: vesna

följa varann via bloglovin?=)

2009-09-14 @ 00:42:13
URL: http://vesna.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0